Zandraztar

Alla inlägg under mars 2010

Av zandra - 2 mars 2010 14:00

 

Goodbye good luck, i won't see you again!

Cause i love you to death,

Goodbye good luck,

gotta break the chains,

Cause i love you to death!


Lyssnar på Babylon bomb!



rock and roll over

Av zandra - 1 mars 2010 21:44

 

knäppte lite nya bilder idag,ska titta imorgon hur resten blev.

Idag började mammas o mitt nya liv,utan cola osv på vardagar. buhu


Hade egenligen inte så mycket att säga utan tänkte bara slänga in en bild innan jag går och ser film hos Ronja.

Imorgon kommer Ingriidiiis :* hit och dricker lite kaffe,

sen blire träning med Elin.

mys pys


rock and roll over my friends

O kärlek till Zandra som förgyller mina dagar,

underbar du är älskade älskade finaste vän!

Av zandra - 1 mars 2010 12:05

Under natten skrev jag och Zandra sms, o jag skrev Whacka,

då svarade Z hah låter som ett bra ord,då skrev jag jo det är king,låter som en anka HAHA,

som den här skickar Zandra då (fast en annan bild)

 

Haha höll på skratta ihjäl mig,du är bra söt du Zandra :*


Rock and roll over

Ovido - Quiz & Flashcards