Zandraztar

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av zandra - 8 mars 2010 18:35

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6742982.ab

Detta är så förbannat jävla sjukt.

jag blir så himla arg och besviken.. hur fan ser dagens samhälle ut.

Hur kan dom sluta leta efter människor som försvunnit..

Som den här killen som heter David som varit borta en månad,

hans familj och vänner,hur ska dom kunna gå  vidare utan att veta?

ÅH jag blir så himla jävla arg så jag vet inte vad jag ska göra.


Nej såhär får det  faktiskt inte vara.det ska inte kunna funka så.

De är orättvist och själviskt. tänk om de hade varit någon runt deras liv.

usch vad förbannad jag är.

Av zandra - 8 mars 2010 16:16

Varit ute på äventyr med Jowsi idag,har precis tagit och kommit hem.

Vi har suttit ute i den sköna solen och Jowsi åt glass,är det inte underbart så säg?

Hade smällt så otroligt mycket ute när jag gick till bussen idag,

sa för mig själv;men hur fint väder har det inte varit idag då?

när jag själv har legat i sängen halva dagen..

Hm får börja ta mig upp tidigare tror jag,iaf om det ska vara såhär mysigt ute.


Och stackars söta LInn ligger på sjukhuset igen,

tycker läkarna ska fixa hennes hals nu. förstår inte vad dom håller på med?!

Linn har varit inne pga halsen vad kan de vara,fem gånger? sovit över flera dagar och nätter. och sen har läkarna sagt att hon kan åka hem att de är bra nu,

sen får hon endå åka in någon dag efter.  jävla skit sjukhus!


ska hitta på något att göra,

peace out

Ovido - Quiz & Flashcards