Zandraztar

Alla inlägg under januari 2009

Av zandra - 28 januari 2009 22:08

du har sårat mig gång på gång

och jag minns inte nått bra.

du bygger upp ett stort hat ifrån min sida..

Snälla ta inte mina vackra minnen ifrån mig.

vill ju minnas allt bra allt...

vill inte minnas dig så som du är nu,utan så som du var då..

Av zandra - 13 januari 2009 22:31

hela tre månad. som egenligen känns som mycket längre.

tre månader av frågor,av saknad,av sorg,flera kommer det bli.

Att mista något på det sättet,är nog ett av det värsta.

En sån här sak vill jag o nån annan aldrig mera uppleva,

och jag önskar och ber,att ingen ska behöva göra det. tyvärr kommer det hända,flera gånger. massor av gånger.

kanske till och med runt omkring oss igen? vad vet man.


Ett tag var det rätt lungt med drömmarna,

men ibland så är du där,med leendet,med rösten,med alla bus.

Du fattas oss kära vän.


denna bild tobias..

den är riktigt vacker..


tre månader..

hur kunde detta ske.

Ovido - Quiz & Flashcards