Zandraztar

Alla inlägg under februari 2010

Av zandra - 28 februari 2010 22:33

När mamma hade kommit hem och bjudit över Charina på go kaffe och smarriga muffins,kom även våra söta grannar ner med en jätte fin blomma till mamma.

måste helt klart ladda upp en bild på den :

  Så himla fin. och de är mamma självklart värd.

Blir nästan lite tårögd hur söta våra grannar är som kommer med presenter osv.

o alltid är så himla goa och underbara. tur vi har er!


nu pallar jag inte sitta här,

besökare stiger dessutom och de är ju kul att se =)


over and out

Av zandra - 28 februari 2010 13:31

Imorse kom amanda hit,för jag hade bestämt att vi skulle baka Chokladmuffins till mamma,en liten överaskning då hon är och jobbar och har namnsdag.


  Chokladmuffins fast vissa fick smällt vit choklad över sig med strössel och mörk choklad över sig, hur gott som helst.


 

Alla bör ha en egen Zandra hemma, en liten hemma fru som ena dagen kliver uppp och städar prick hela lägenheten så det blir hur mysigt som helst när sin mamma kommer hem,tända ljus och hur fint och fräscht som helst.

och idag blir det muffins + paket som kommer stå framme,

även en stor kaffe med vispad mjölk o hasselnöts sirap.

Erkänn hur mysigt skulle inte det vara att komma hem till det?

Alla behöver nog en egen liten Zandra där hemma.


Känner mig nästan lite vuxen som gör sånna här saker,

fast jag njuter tycker att det är hur mysigt som helst.


peace

Av zandra - 26 februari 2010 16:46

Ha vart i skolan idag,rätt ok endå.

när jag kom hem städade jag rummet osv.

och har också hunnit fotat lite,

slänger upp en bild på varje liten backyard babies innan det blir kaffe med ingrid!


  Lovegun's True beliver, Irma. står härligt och kikar i väntan på Lita.


  Lovegun's Hotter than hell, Lita.

Hur vacker som helst kommer du blir lilla hjärtat.


 

Sheltieblue Zue Ann Of Lovegun´s,

Zoey,Även mamma till dom andra två vackra längre upp.


Av zandra - 25 februari 2010 22:37

Sitter och tänker på dig Tobias,

jag vet att du har det bra nu.

You more alive now.. but we miss you all the time.


http://www.youtube.com/watch?v=34KF_UzrwAY

En av låtarna Tobias brukade lyssna på,som hängt med nu sen tiden i högstadiet,

minnesstunden och begravningen.det är din låt.

Av zandra - 25 februari 2010 21:26

På med badmössan bara och tända lite ljus så det vart lite mysigt.

fram med ansiksmasken och på med örongodis - Calle kristiansson.

Hur varmt bad som helst,det varmaste som går såklart ,med skumm och bara slappna av!

Detta gjorde då min kväll kan jag säga.Hur avslappnande och mysigt som helst,

detta bör kanske göras varje kväll ist?

Har man ett badkar är det bara att köra.

Ska nog faktiskt ta och börja med det,

känner sig ju nästan som en helt ny människa, och hur skönt är inte det?


Ska snart logga ut och dra till sängen och läsa lite,

men först blir det att ligga på spikmattan osv.



peace n love mina vänner.

Av zandra - 25 februari 2010 18:35

http://www.youtube.com/watch?v=5UNtDqH-EKA

herre min gud var jag avgudar denna människa.

vilket otroligt djup i rösten.


Idag har jag varit i skolan och efter vart det fik med Ronja,Jennifer och Matilda.

Hur mysigt som helst att sitta och käka sallad och prata massa skit.

Träffade så underbart söta människor på stan idag också =)

blandannat Anja,hur kul som helst.


Funderar på att lägga mig i ett varmt bad så får jag skriva mera sen.

peace

Av zandra - 24 februari 2010 22:17

snart är allt röda borta,eller ja. snart iallfall.

har mer blondt nu vilket känns helt underbart.


ska kanske lägga mig ner med levande ljus,tänka över lite saker,

kanske läsa en bok,eller varför inte skriva? det är så jädra länge sen jag skrev.


jag saknar vissa personer så det gör fanimej ont. men jag har ju iaf något att längta till,eller? nej jag skiter i att längta,jag vill nu och nu och nu....

äh jävla skit,skitsamma finns inte mycket jag kan göra.

får vänta någon vecka,så är det bara.


trots en underbar dag,kommer alltid  tankarna tillbaka varje kväll,

när alla lagt sig och bara jag är vaken,

när bara jag sitter vid spisfläkten i köket och röker..

och bara jag kan tänka,inte behöva prata..


äh peace mina vänner.. godnatt

Av zandra - 24 februari 2010 18:42

Wohoija

Dagen till ära fick jag shoppa loss litegranna,

och nu är jag typ världens lyckligaste!

Nu fattas bara en tur och retur resa till Stockholm så är jag faktiskt

världens absolut lyckligaste.


Amanda och jag har sprungit runt på Birsta minst halva dagen,

eftersom jag endå är "ledig" mån,tis och onsdag. det är lycka det!

Har även köpt lite hårfärg så nu ska väl jag och mamsen leka loss med hårfärg innan Linn o Eva kmr ner över en kopp kaffe och självklart lite cola.


O jag lyssnar på världens skönaste musik,så alla vet liksom.


morgondagen bjuder på lite skola,vad händer sedan? något som vet ; )

PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards