Zandraztar

Alla inlägg under mars 2009

Av zandra - 17 mars 2009 22:52

http://www.aftonbladet.se/trav365/article1941992.ab?service=galleryFlash


Ifrån helsingborgs kommun.

jag vet knappt vad jag ska tänka eller skriva.

men hur i hela helvete kan man utsätta något djur för sådant?

hur kan en människa ens få äga ett djur om dom får bo och se ut sådär?

Hur kan ens en människa behandla en levande varelse på något sånt hära sätt?

Detta händer överallt,hela tiden. Fel människor får tag i levande varelser..och missköter dom totalt.detta ska inte få vara en verklighet.

Behandla er själva så,det skiter jag fullständigt i,

men djur och tex barn,som inte kan göra något. det är så otroligt att sånt hära får ske i huvetaget.

Jag blir så jävla lessen och arg på samma gång.. helvete också. att detta får ske..

Av zandra - 14 mars 2009 22:56

Ja de var en stört skön kväll.

Vains var förjävla bra och skit kul å se o träffa!

crucifed var inte dålig dom heller. men gillade vains mera ;)

Av zandra - 10 mars 2009 13:15

Min mamma,finns inget som är så värdefullt som dig i mitt liv.

Ingen som ställt upp så som du gjort.

Min kompisar,på gott och ont har ni lärt mig det absolut bästa budskapet;

"ta vara på tiden,ha kul och lev varje sekund som om det vore din sista"

Så länge jag har er,ingen nämnd alltså ingen glömd.

Så länge ni finns,tänker jag leva varje sekund som om det vore den absolut sista i mitt liv.


O vissa saker händer & sker,vad man än gör.

Det är bara att försöka fortsätta leva & lära sig att leva med det.

det som sker,det sker. kanske av en anledning,kanske inte.


Jag älskar er,över allt annat. Tack!

/ your *

Ovido - Quiz & Flashcards