Zandraztar

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Dave lepard / David hellman

Av zandra - 29 maj 2010 00:16

 

Vackra vackra David!


Idag skulle Dave fyllt 30 år.

Tyvärr missar jag såklart Rest in sleaze,

som hamnade på detta datum för att fira David's dag.

Det är såklart med sorg i hjärtat jag och mamma missar detta.

Tankarna är i Uppsala och förblir där hela natten.

Rocka loss för David nu,det vet jag att ni gör!


Lisbeth vad du är en underbar människa,

som också anordnar detta till din son's minne.

En stor kram till dig.


http://www.youtube.com/watch?v=-PK71Q5jQ4M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 4 juni 2010 21:43

Brings out the devil in meHell ain't a bad place to beAnd I'm walkin' down the street, mindin' my own business Take a look around, only one solutionSet the world on fire, fight the institutionGonna stand our ground, feel the new sensationSomething...

Av zandra - 30 maj 2010 23:03

tänkte berätta om varför jag vart så himla lycklig. Jag vart uttagen av hur många ansökande som helst att vara med i en rock video! Reckless love ska göra en ny video till en låt som heter Romance o är helt underbar! Reckless love bad sina ...

Av zandra - 17 maj 2010 21:29

Jag loggar in här för att skriva Vila i frid. Dio,Heaven n hell,Rainbow,black sabbath. http://www.youtube.com/watch?v=LmSt1oEIshE   Dio gjorde horntecknet populärt inom heavy metal, något han säger sig ha lärt sig som barn av sin farmor. T...

BHL

Av zandra - 21 april 2010 21:58

bohemian lifestyle var nyligen i stuidon och spelade in "silicone" riktigt grym låt!   http://www.myspace.com/bohemianlifestyletheband ...

Av zandra - 14 april 2010 21:54

nu har crashdiet's nya skiva kommit ut! lätt värd.åhå vad jag älskar den.   kommer skriva mer den dag jag orkar och känner för det. så förlåt kära läsare,men jag kommer tillbaka men orkar inte just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards