Zandraztar

Alla inlägg under oktober 2009

Av zandra - 26 oktober 2009 00:30

det är tragiskt allt som händer runt omkring oss.

att folk försvinner, i självmord, olyckor, sjukdommar osv.

jag lider med anhöriga och önskar ingen den smärta som kryper inpå en,

dag in som dag ut.. det gör jag verkligen inte.ingen ska behöva uppleva det.


jag avslutar detta med att säga, jag skänker anhöriga en tanke om inte fler.


tobias arvola,13 okt förra året,

det gör ont,vi saknar dig hur mycket som helst sunshine.


rut ahlström, som hastigt lämnade min käraste väns familj,i början av denna månad,

du var en underbar person och du är väldigt saknad.


joel viklund, som var med om en hemsk olycka natten mot söndag,

jag lider med dina anhöriga. jag hade dig som granne men kände ju dig inte så.


ni är på samma plats,med andra saknade. ta hand om varandra. ni är saknade.

Av zandra - 18 oktober 2009 16:23

förstår bara inte hur det kan ske att någon skriver något sådant.

drar upp sår som håller på att läka. drar upp sorg och saknad.

gör en så otroligt chockad,det gör så otroligt jävla ont.

varför skriva en sådan sak men inte ens komma ihåg,

eller kanske ens mena det.. det gör ont.det ska du veta..

Av zandra - 10 oktober 2009 19:53

  

jag kommer ihåg många dagar så väl,många minnen så himla väl.
ditt leende,dina ögon,din röst och ditt underbara skratt.

Snön kommer om inte alltför länge,då är det du som nuddar vår mark,
det är du som är höstens vackra solstrålar,det är du som finns i vinden som blåser rakt emot oss.
Det är så du visar oss att du finns med oss,för all framtid.

det är redan lördag den 10 oktober,den 13e närmar sig med stormsteg.
det är det datum ingen av oss någonsin kommer att glömma.

Tobias var så säker, du kommer aldrig att bli glömd av oss,
för du var en sådan fantastisk person,som inte går att beskriva med tusen ord.
En bild på dig säger tex flera tusen ord. vacker,glad,snäll,omtänksam är bara få ord.

Av zandra - 7 oktober 2009 19:39

jag har funderat och funderat.. och kommit fram till att personer som dör eller försvinner,är alltid dom bästa.

och personerna det händer,deras anhöriga är alltid dom bästa.. det händer dom bästa.

livet är så fruktansvärt orättvist och tragisk..


jag önskar inte dig något lidande gumman..jag vet att du är nere nu,du har förlorat det som betytt så mycket för dig. och du ska veta att jag finns här i alla jävla lägen,när som helst.för du är en av mina bästa vänner.

Vi du och ni kommer alltid att minnas henne för den hon var,för hur hon var. Hon var en helt otrolig människa,

inte bara för er utan för så många fler.. jag vet att det gör ont,att sorgen tar en och äter upp en inifrån.

jag vet också vännen,att du är stark.. jag vet att du klarar sorgen.. och du har så fina minnen med henne,

du ska vara glad att du hade just henne i din närhet och under din uppväxt. jag är glad för att jag fick lära känna henne.. som sagt,hon var en väldigt stor människa,med ett hjärta av guld. Hon finns alltid med dig,alltid.. hon lämnar dig inte helt,hon finns här.. Vila i frid,det är du värd..

Ovido - Quiz & Flashcards