Zandraztar

Alla inlägg under november 2008

Av zandra - 25 november 2008 19:11

Min otroligt goa bajs vän lisa,

råkar göra min dag helt totalt värd :D

ingen jävel kan få till det som henne.

Varje gång man får ett sms av henne,

så skrattar man högt,utan att ens tänka på det.

Vi delar faktiskt glädje och sorg,

vänskap o bråk,utan dig vet jag inte riktigt alls.

Vännen,du har betytt hur mycket som helst för mig,

och du betyder nu mer än du någonsin gjort förut.

Du är en större del av mig. färgen i min svart vita  värld.


du kanske inte har svaren på alla mina tankar och alla mina frågor,

men du försöker och lyssnar iaf.

det är det och mycket mer jag älskar dig för.

Av zandra - 22 november 2008 15:47

Leendet,ögonen,rösten,hela han.

Hans skratt som ekar i huvudet,

hans skämt som alltid ligger nära,

alla bus som spelas upp som en enda lång film,

Då du sjöng.

Allt,precis allt sitter fast som ett plåster.

 Vännen,även du vet att jag drömmer,

drömmer riktigt jobbiga drömmar.

Jag vaknar och tror att det är sant,

men om det endå hade varit så väl.


Lillfinger vinken tobias?

kommer du ihåg.. jag gör.

I drömmarna jag ser dig,

ditt otroligt förtrollande leende,

när du vinkar med lillfingret.


Det var fel person tobias,

det skulle inte varit du.

och verkligen inte nu,

du hade hela livet framför dig..

du hade hela livet i din hand..


Denna vackra pojke är nu där han hör hemma,

där jag hoppas du mår bra. och ställer till med bus,

där du sjunger,vinkar ner till oss, där du lever vidare.


Av zandra - 19 november 2008 16:17

Det syns väl på mina läppar,

att dom faktiskt saknar dina.

Saknar den värme,den känslan,den tryggheten

som du och dina läppar ger mig.


i hate to kiss you goodbye.

Av zandra - 13 november 2008 16:12

tiden springer iväg,tycker folk runt om i ens omgivning.

själv känns det som att tiden går saktare än någonsin.

Varje gång solen är framme,

solstrålarna nuddar allt i rummet,

när första snöflingan nådde marken,

när hela marken var täckt av snö.

Vi vet att det är du,våran solstråle,

som hälsar på.

Ovido - Quiz & Flashcards