Zandraztar

Alla inlägg under augusti 2009

Av zandra - 26 augusti 2009 20:42

innerst inne vet jag. Nu är det krig.

En gång förlorat,inte igen.

Jag vet vad jag har och jag vet att jag kan få det jag vill,

det spelar ingen roll. Då kriget är igång!

Vad som än behövs står jag inte där igen,för nu vet jag spelets regler,

jag kan dom utan till. Ni ska få se..

För det börjar här o nu..

Av zandra - 22 augusti 2009 18:07

Att man går på så mycket som sedan får en att bli förbannad och ledsen.

Varför gör man alltid det man vet kommer gå åt helvete,varför ger man sig alltid in i det? Just nu vill jag bara komma iväg.. Stockholm längtar jag till,snart får jag träffa er. Äntligen. mina närmaste..

mina vackra ägodelar.

Ni kan få mig på helt andra  tankar,det vet både ni och jag sedan innan.

O jag behöver er så fort som möjligt..

Av zandra - 20 augusti 2009 18:12

denna kväll fick jag höra det som betytt så mycket för mig.

När pappa berättade att jag skulle komma,

hade han sagt det med stolthet,

Idag kommer MIN dotter, min egen lilla ängel.

Jag skulle kunna gråta för att få höra dom orden. och nu har jag äntligen fått höra det.. Han hade sagt så många ord som jag skulle kunna dö för.

Skulle kunna dö för att ha den kontakt med honom och ljuset är nära...

Snart är vi tajt igen och det gör mig riktigt glad.

För du pappa,du har fattats i tre år för mig,så dom hära dagarna betyder guld. eller mer än guld för mig! jag älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards