Zandraztar

Alla inlägg under april 2009

Av zandra - 21 april 2009 21:37

jag hoppas att du lika väl som jag blivit sårad.

Precis lika sårad som jag blivit.. om inte mer.

Samtidigt vill jag inte att en underbar människa,

eller som var underbar blir sårad. men det spelar ingen roll.

jag är inte värd mindre än dig,därför hoppas jag att du är riktigt sårad.

Och ibland önskar jag att du är betydligt mer sårad än mig..

är jag en elak människa bara för att jag vill det?..

Av zandra - 15 april 2009 12:45

jag blir olycklig i väntan på att lyckan ska nå min väg.

Av zandra - 13 april 2009 14:41

13 oktober - 13 april
Ett helt halv år,redan.

Det svider fortfarande,
magen drar fortfarande ihop sig på samma sätt,
o jag kan fortfarande inte förstår det..
Jag kan inte..

Den blonda lilla solstrålen som jag en gång i sjuan träffade för första gången,
att den fina & otroliga Tobias skulle försvinna ifrån oss.. är helt ofattbart.

Tobias,kom du ihåg när du satt i slöjd salen,i fönstret & virkade & helt plöstligt säger
"Hörrni,nu kommer en moped köra rätt in i bussen"    
 & tre sekunder senare
"Japp där small det"
Jag kommer ihåg det,som det var igår.Precis som med alla andra minnen. Vi alla bevarar dom minnen närmast hjärtat.

Vi kommer aldrig riktigt att förstå att vi inte får träffa dig,att du bara skulle dyka upp på stan eller så. I våra hjärtan & i vårat minne kommer du alltid att finnas. I våra drömmar,tankar,våran vänskap,verklighet & föralltid i vårat liv.


Tårar får falla,saknaden får svida,skratten till dom underbara stunder,allt får ske i vårat liv.
Sorg & saknad gör ont..

Många av oss har kännt av dig bland oss,sett dig,hört dig,drömt om dig & pratat med dig.

Du besöker oss ofta,genom solen,snön,låtar & platser.

Jag hoppas att du är på den plats du är värd Tobias.
Vår vän,barn,syskon,barnbarn,släkting,våran solstråle.

Av zandra - 8 april 2009 19:15

jag kan inte riktigt säga att jag saknar dig.det.allt

Däremot kan jag erkänna,närheten.

Att ligga o kolla på film i en hög,

att slänga upp benen över dina ben,

att bara nudda varandra.

På ett normalt sätt.

att vara nära vänner ist..för så som det är nu.

Mellan dig o mig måste det verkligen gått väldigt snett,eller vad tror du?

Jag kan ligga o kolla på film med andra utan att de verkar konstigt,

men för dig verkar det vara konstigt att ens lägga upp benen över varandras,du verkar tro att allt handlar om närhet på ett helt annat sätt.

Jag saknar den speciella du,speciella tiden.

Den behöver inte komma tillbaka o vara precis likadan.

men kompis närhet finns faktiskt.. det behöver inte vara så som det är nu.. det är det jag saknar.den närhet,

trygghet.den kan även finnas nu.allt handlar inte om känslor på mer än kompis sätt.det finns så mycket mer i betydelsen av vänskap för mig,om dig,med dig. det behöver inte vara så som du tror.

Jag önskar att jag skulle våga säga detta till dig..men får väl istället hoppas att du läser detta,för jag o alla andra vet vem det handlar om,det är jag jätte säker på..


som sagt jag saknar inte det (ibland jo,sluta ljug)

jag saknar bara den speciella du (den underbara du,riktigt sant..)

Ovido - Quiz & Flashcards