Zandraztar

Alla inlägg under januari 2010

Av zandra - 30 januari 2010 18:33

Torsdagen's konsert var såklart jävligt kung.

Inte många som röjjer som backyard liksom,

underbart folk osv.


o jag älskar att anja var med,as kul!


men vad var mest spännande?

konserten eller att vänta på bussen från sex (skulle gå halv sju)

till klockan tio då vi egenligen skulle vart hemma?

då dom sköt upp en kvart varje gång,ny tid kvart i osv.

fittless jag var. tur anja var med. vet inte vad jag skulle gjort annars..

var iaf hemma vid halv tre inatt =(



och idag har jag hängt med faster till drakborgen (eller vad det nu heter)

hade faktiskt jävligt kul måste jag säga.. haha


snart lite tv tittande,sen fika hos linn och eva,

sen får vi se ifall faster kommer på fika idag eller imorgon =)


peace n <3

Av zandra - 27 januari 2010 18:18

imorgon då jävla alltså :D

ifs,ska jag ta mig till tåget först,eller vi jag och anja.

får väl se hur den resan går.

ska ta ett bad nu och sen packa!


BACKYARD!

peace n <3

Av zandra - 24 januari 2010 23:00

Dagen till ära sov jag så länge som möjligt,

även om det bara vart till klockan halv tolv.

Har haft extremt ont i huve även idag,

liksom dom flesta dagar.


Mamma och Lita har varit borta hela dagen,

både skönt men samtidigt har jag helt klart saknat dom.


Tror jag ska lägga mig och läsa Andreas Carlsson's bok

- Live to win, låtarna som skrev mitt liv.

Jävligt bra verkar den vara,började läsa den för två dagar sen,

då jag hade läst ut Slash's bok.


Ska jobba två timmar imorgon,

sedan ska jag med Jowsi på ett möte hon ville ha med mig på.

och självklart ställer jag upp för henne.


men godnatt då mina vänner.

O Zandra är pepp,de är Backyard på tosdag =D


peace

Av zandra - 21 januari 2010 23:34

 

äntligen blev det av.

jag och amanda fotade,

både henne mig irma och lilla lita.

blev jätte bra bilder.

lägger upp en bild på amanda imrn,så ni får se hennes nyahårfärg(finns på facebook)

godnatt mina vänner

Av zandra - 20 januari 2010 17:00

  

en datum som detta 20 januari,

tänker jag hur mycket som helst på David's mamma Lisbeth och hans systar.

det har gått fyra år sen david inte längre fanns.

det har gått fyra år sen jag satt uppe mitt inatten och såg denna chockerande och tråkiga nyhet på aftonbladet "Rockstjärna hittades död".

och allt bara stannade till..


sommaren 05 var sommaren då jag började kunna byta stil.till rocker.

det var Okej dagen i agusti som jag såg dom. Crashdiet.

jag såg hur självsäkra dom var och ja jag kan inte finna ord.

från den dagen har crashdiet funnits jävligt nära mitt hjärta.det var då jag upptäckte dom på riktig.

året 07 lärde jag känna dom andra i crashdiet,peter,martin och eric,

och olli som då var sångare i bandet.

o peter,martin,eric jag tänker på er också..


jag tänker på anhöriga.

o vi låter david och hans musik få leva vidare.


http://www.rockeyez.com/interviews/int-2010-01-bmr-lisbeth-hellman.html

Av zandra - 19 januari 2010 23:26

Ja mina kära vänner,här är då bilden på mig och calle.

tycker nämligen den var så fin så den får avsluta min tisdag kväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards