Zandraztar

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av zandra - 12 mars 2010 23:54

Tagit det lugnt hela dagen,sen drog jag till sötnosen Mathilda,

hur mysigt som helst :)

vi har kollat på lite let's dance,har suttit vid datorn och sprang en sväng på stan.


på bussen påväg hem ifrån staden,

satt där världens fullaste fjortisar,som ramla av sätet,som tappade allt,som dessutom skrek så det lät som en kniv satt i dom och det klev bara på fler och fler efter vägen. omg säger bara jag.var helt enkel tvungen att he i hörlurarna i öronen. klarade inte av dom dära äckliga barnen,som jag vet går i 8an eller 9an,

om endå deras föräldrar visste var dom var när dom egenligen sagt

"Är hos Linnea ikväll på filmkväll,tar bussen hem kvart över 1"

haha lurade föräldrar. kan säga att vid ett sådant tillfälle hade ni behövt se

dom barn ni trott var änglar.


peace mina vänner

Av zandra - 12 mars 2010 12:56

omg min dag är såååå jävla bra.

är det min lycko dag detta eller?


gör som mig lyssna lite på Reckless love

http://www.youtube.com/watch?v=7ENj7GXr7KI

Av zandra - 12 mars 2010 12:20

Helt underbart väder,blir att lyssna på lite musik,käka,dricka kaffe,sen ta ett bad och göra sig klar. Ska in till stan och se hur Mathilda bort =)

Just nu lyssnar jag på:


Kiss - (You make me) Rock hard


"You make me rock hard,baby all night,

Love's like a glove and it fits just right.

You make me rock hard,so baby hold tight,

Come on baby,let's rock hard,baby all night"


http://www.youtube.com/watch?v=gQj1LuY5b8M


rock and roll over mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards