Zandraztar

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av zandra - 5 mars 2010 22:53

det har varit en toppen dag.tills nu.

har bara sagt pang så är jag hur sjuk som helst.

och när jag vrider nacken åt vänster drar det ner i ryggraden..

sen nyser jag hela tiden osv. åh kan inte detta få ett slut.

vill helst inte ligga hela lovet. blir så trött.. kan jag på opereras nu??

o snälla.inge ryggskott eller något skit.

ska fortsätta dricka mitt te som den tant jag är.

peace

Av zandra - 5 mars 2010 18:54

Whitesnake med still of the night är min dagens låt kan jag säga.

blir totalt taggad och happy face av den!

http://www.youtube.com/watch?v=8UyWHdXb_CY

Av zandra - 5 mars 2010 15:53

åh vilken underbar fredag,

sista vardagen på veckan och sista dagen innan de är ledighet som vankas!

O bättre väder har det inte varit på hur jädra längesedan som helst,

o gissa om det gör mig glad? men nu väntas ju istället vatten överallt..


Haft en härlig dag i skolan med underbara klasskamrater,

dö diggar min klass faktiskt och det är verkligen värt att gå dit.

Har varit jätte duktig och jobbat i skolan också.

Efterskolan åkte jag o Matilda in till stan,mys tjejen!


nu sitter jag här och lyssnar på dunder bra musik!

livet är bra jävla härlig! WOHOI


peace mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards