Zandraztar

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av zandra - 15 mars 2010 16:57

först har lisa varit här o klippt mig, mycket bra. även om de är sorligt att håret bli kortare..

sen har ronya skapat våran grupp  - alla vi som inte har några bröst då vi ligger ner!

Tummen upp för det (Y)

Sen hade Daniel lagt upp en länk på ett band som heter

Burn Halo och låten heter Dirty little girl!

jävligt bra faktiskt så lägger upp en länk här,

http://www.youtube.com/watch?v=RFRwhwa7DME


Daniel är duktigt på att tipsa om musik,sweet =)

O grattis Bohemian lifestyle som kom etta igår på en tävling på Harry b,

dom gick vidare till finalen den 11 April. Tummen upp även där,det är dom värda!

Länkar deras myspace,gå in och lyssna vettja,

http://www.myspace.com/bohemianlifestyletheband



Peace mina vänner

Av zandra - 15 mars 2010 13:10

ja då har man städat rummet o dammsugit lägenheten,mycket duktigt.

mamma ska få tvätta mina kläder när hon kommer hem,för på torsdag är det ju som sagt dags att packa o åka iväg till sthlm.vart buss både dit och tbx denna gång pga

inställda tåg. jaja inte mycket att göra.bussarna är ju iaf i tid!


O idag ser jag ännu värre ut,hade tänkt att hämta posten,men det satt några grannar ute i solen och drack kaffe,så jag sket i det. tänker inte visa mig ute såhär kan jag säga. och ont ont ont gör det.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och tycka synd om mig själv!

peace out

Ovido - Quiz & Flashcards