Zandraztar

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av zandra - 23 oktober 2008 00:24

dom dagar som gått sen beskeddet,

har jag inte orkat sitta här och hålla på.

försökt tänka på annat,

sörja med nära och kära..

att försöka börja bearbeta detta.


Under närmsta veckan har jag dessutom,

börjat sakna gamla vänner mer,vill ta vara på dom.

Saknar mina stockholmare mer än något annat.. men vi ses ju den 7de.


På fredag åker jag en snabbis till faster å tott å dom i junsele,

kan bli skönt,över två dar å en natt. får se vad som händer då.


finaste hjärtat sa till mig i tele ikv;

Men mig blir du inte av med så lätt ;) vänta du!


Blev så glad,så det är inte ens jobbigt att sakna,

eller iaf knappt jobbigt..

Underbaraste han.. och goaste <3 miss yah..



och till sist,

Tobias,du har varit framme lite då och då senaste veckan,

bra,ta hand om oss, vaka över din kära familj.

Dom är värda det  vännen.

och du är värd o vila skönt.


Ovido - Quiz & Flashcards