Zandraztar

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av zandra - 15 oktober 2008 22:38

jag vet inte hur jag ska börja,eller hur jag ska sluta..


Tillskillnad ifrån många andra som tagit sitt eget liv,som släppt taget.

Märktes det aldrig på dig,det kom helt utan förvarning,

kom som en stor jävla chock.


Tobias arvola, han som gjorde allt för alla andra,

han som var den spralliga lilla pojken,han som kom på alla ideer till bus.

Att alla som du lämnat efter dig,ska kunna gå vidare utan något svar,kommer ta lång tid,för din familj och släkt.


Under dom där tre åren jag fick lära känna dig,

skrattade vi alla egenom dagarna i ljustadalensskola,

skattade och skojjade,hade det totalt underbart.

Att få lära känna en sån bra kille som dig Tobias,

har jag bara ett ord att säga och det är tack.

Tack för precis allt, allt har vart underbart.

Att försöka förstå att tiden nu är över,

att vi får leva på alla minnen,

är ofattbart.. det skulle inte vart du våran solstråle,

våran stjärna,allas våran diamant.. inte du..


Att se alla våra vänner,gemensamma och inte,att se alla texter och bilder.

Får smärtan att dra ihop sig i magen för att sedan sprängas.


Vi måste nu hålla ihop,det ville nog Tobias.


Vila i en lugn och skön frid nu,

den finaste,djupaste och underbaraste friden.

Den som du är värd,vår kära vän Tobias arvola.


Ovido - Quiz & Flashcards