Zandraztar

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av zandra - 17 oktober 2008 16:58

Västermalm,minnesstund.

Jätte jobbigt,

men något så otroligt vackert.

En vacker stund att ta förväl..


Tobias, jag vill inte ta förväl. vill inte..

Det kommer bli svårt.


Vi ska minnas den dära underbara Tobias,

som satt i klassrummet och sjöng,

gick i korridorerna och sjöng,

vart du än var,så sjöng du.


Bilden här över,

kommer föralltid påminna mig om denna vackra minnesstund.

Den underbara och vackra Tobias.


Jag vet att du var med oss idag,

och kommer kolla till din kära familj,

dina vänner och dom du brydde dig om.

Då och då, kommer du kolla till oss,

men alltid vaka över oss,

det var sån du var,

och sån du kommer fortsätta med,

men tyvärr på ett helt annorlunda sätt.


Vi ska minnas dig,

som den gladaste killen i hela världen,

finaste leendet och den busiga pojken.

Vi kommer inte glömma dig,

eller något minne med dig.


Kommer aldrig glömma din röst,

ditt skratt,dina skämt,ingeting kommer vi glömma.

Du får nu vila i frid,

ditt lidande är nu slut kära vän.

sov gott..


Och till alla nära,

det är nu vi behöver varandra som mest,

det vet vi. vi måste ta vara på varandra,

stötta varandra, mer än vi nånsin gjort förut.

Vill säga att jag älskar mina nära,

även om man känner sig chockad och liten nu,

så finns jag här för er. det lovar jag.



Ovido - Quiz & Flashcards